Apparel associate in Aichi/ Mie👚👕¥201,250~ ¥300,000

〈 WE ARE HIRING in Aichi / Mie〉

Occupation: Apparel Associate in Aichi/ Mie

✨ Those who can wanna work with cute clothes ! ✨

-work as Apparel Associate in Japan!

────────────────

▼Job description

────────────────

It’s a job to suggest clothes to customers who came to the store! You will be responsible for customer service, clothing display, and inventory management at the store.

If you are friendly and can talk to customers more and more, it will be a perfect! Those who have worked in sales in the past and those who like to chat are welcome!

Computer work is necessary for cash register and inventory management, so need excel and word skills!

Eventually, you will be able to take on the challenges of purchasing, production, and marketing as a buyer. At that time, you can work using languages ​​such as English!

salary:  ¥201,250~ ¥300,000

Location: Aichi, Mie

Requirement:

・Anyone who loves talking

・Anyone who has got computer skills such as excel and word

・Anyone who is able to speak Japanese (business level, like N2)

・Anyone who is now in Japan, and have got visa which is able to work

・Anyone who has experienced in sales or customer service field

Working hours:

Variable working hours system 

・10:00-19:00

・12:00-21:00

(Break: 60 minutes)

*Working hours special workplace: 44 hours per week

Holiday leave:

・2 days off per week, etc.

・We have holidays from 6 to 8 days a month, and we ask that you work on Saturdays, Sundays, and holidays!

Good points:

・Bonus available (once a year)

・Salary increase available

・Transportation expenses included

Please let me know if you are interested in this job opening!

More details are available by contacting us!

———————————————————–

〈 愛知県・三重県の求人情報 〉

【愛知・三重】✨ファッションアドバイザー

仕事内容:

かわいいお洋服に囲まれて、おしゃれに働きませんか?

ファッションアドバイザーのお仕事をお任せします♫

────────────────

▼具体的なお仕事内容

────────────────

お洋服を、ご来店くださったお客様にご提案するお仕事です!
店舗にてお客様への接客、洋服の陳列、在庫管理などをしていただきます!

フレンドリーで、どんどんお客様に話しかけることができるような方がぴったりのお仕事になります。過去に営業のお仕事をされていた方や、おしゃべりが好きな方大歓迎です!

レジや在庫管理などにおいて、パソコンの業務が必要です。エクセルやワードなど簡単な操作ができる方でお願いします!

ゆくゆくはバイヤーとしての仕入れ業務、生産、マーケティングなどにも挑戦出来ます。その際には英語など言語を生かして働くことができます!

給与:201,250円〜300,000円

場所:愛知県名古屋市西区/ 三重県津市

要件:

●日常会話レベルの⭐️日本語⭐️を話せる方(JLPT N2レベル)必須

●接客経験や営業経験のある積極的な方⭐️ 

●普通自動車運転免許⭐️ あればなお可

●簡単なパソコンスキルをお持ちの方⭐️

●人とコミュニケーションをとることが好きな方⭐️

●就労可能なビザをお持ちの日本在住者

勤務時間:

変形労働時間制(1ヶ月単位)

・10時 00分 〜 19時 00分

・12時 00分 〜 21時 00分

(休憩: 60分)

※労働時間特例事業場 週44時間

休日休暇:

週休2日制 その他

月6日〜8日程度の休日で、土日祝日は勤務をお願いしています!

Good point:

・賞与あり(1回)

・昇給あり

・交通費あり